close

I never,
我不曾
I never
我不曾
Don't wanna make you sad
我不曾想讓你難過
I never wanna make you lie
我不曾想讓你說謊
I never wanna see you cry (2x)
我不曾想讓你哭泣
Shadows in your eyes
你陰鬱的眼神
Your smile's colored black
你的微笑蒙上一層憂鬱


You don't need someone who never saw your empty life
你不需要任何不瞭解你空蕩蕩的生活的人
I never made you smile I promised deep inside
我不曾像我心底那樣渴求的讓你微笑
I'm gonna be the one who's gonna keep you satisfied
我將會成為那個讓你滿足快樂的人
I'll make it up to you
我會補償你
I promise to
我保證
I really wanna tell you I'm sorry
我真的想跟你說我很抱歉
You're just a part of me
你已經是我的一部份了
And I can't let you go
我無法放下你
Please forgive me…
請原諒我


It's really hard to tell you I'm sorry…
跟妳道歉真的好難
I don't wanna break your heart again
我不想再次讓你心碎
It's really hard to tell you I'm sorry…
只是跟妳道歉真的好難
I don't wanna see you cry again
我不想再次讓你哭泣
It's really hard to tell you I'm sorry…
跟妳道歉真的好難
Is there anything that I can do?
有沒有什麼是我可以做的呢


It's really hard to tell you I'm sorry…
跟妳道歉真的好難
I don't wanna break your heart again
我不想再次讓你心碎
I'm sorry for the lies
我對那些
That I kept telling you
我過去向你說的謊言感到抱歉
I'm sorry for the things I never said to you
我對那些我不曾告訴你的事情感到抱歉
Expect to get your call almost everytime
我每分每秒都期待接到你的電話
No matter what they said
不管她們怎麼說
I kept pretending I was fine
我都假裝自己過的很好
But I can't hide the truth
但是我無法隱瞞事實
I never can
我從來就無法做到
It's really hard to say I'm sorry
跟妳道歉真的好難
You're just a part of me and I can let you go
你已經是我的一部份了,我無法放下你
Please forgive me…
請原諒我


I never,
我不曾
I never
我不曾
Don't wanna make you sad
我不曾想讓你難過
I never wanna make you lie
我不曾想讓你說謊
I never wanna see you cry
我不曾想讓你哭泣

I know, I know, I know
我知道 X3
Mmmmh I know just wanna tell you I'm sorry
恩...我知道...我只是想告訴你我很抱歉

arrow
arrow
    全站熱搜

    sandy00425 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()